2007年2月21日星期三

新年大忙碌

新年可以話係非常忙碌,眼看就係放假,但每日都要一早就起身,好夜先番屋企,真係早出晚歸.....連寫BLOG嘅時間都冇晒。都真係幾辛苦!

加上依D天氣....時熱時凍,真係好容易令人病呀....我都不幸地中左招,所以話今個新年真黑仔....

年初一

一早就要起身同爸媽食年榚拜年,之後十點幾又要去茶樓同嫲嫲拜年。

之後就去左大肥豬屋企拜年啦!係未食晚飯之前就佢嫂嫂打吓D衛生麻雀仔,佢地知我唔係太識打,所以打得好細,就吓我。大肥豬仲打本俾我添。哈哈~唔覺唔覺都打左成個幾鐘,好彩冇輸到,仲有幾蚊執呀!

嘩,今年食飯都真係好多人呀~佢地七兄弟全部番晒嚟(除左佢家姐冇番),成屋總共有二十幾人,真係好利害。利害係佢媽媽可以煮咁多人餸呀!

食完飯就當然佢地成班兄弟開賭啦~我就同兩個B仔玩,佢地都係得嗰3歲,真係好好笑,我仲同佢地拍左短片,最慘UPLOAD唔到,如果唔係俾大家睇呀~

當日大肥豬玩啤牌仲贏左一百蚊呀!哈哈~~當然佢將依D新年財收歸國(小肥豬我)有啦!

年初二

又要一早起身,因為要入去新界錦田同大肥豬婆婆拜年,都真係幾悶呀!因為要坐成個鐘頭車入去,真係坐到人都發緊夢,不過...一年先入去探婆婆一次,辛苦少少都冇問題啦~

入到去就各有各玩,佢地有D就打麻雀,有D就睇VCD,我同大肥豬就同姪仔玩。我發覺原來大肥豬真係好鐘意B仔,成日都又抱又鍚,又同佢地玩得好開心呀! 

年初三

我爸爸有一個習慣,就係每年年初三都要揸車一家人遊吓新界,話行個大運。每年都唔例外,我地一行七人就一早出發。

不過依日我就真係好黑仔啦~真關係未出發前都已經覺得自己好唔舒服,但為免影響爸爸心情,唯有食粒傷風藥之後就出發。

點知....都唔知係唔係黑開有條路,當入到新界嗰時開始覺得隻眼好唔舒服,等左一間都冇好轉,於是我就除左隻隱形眼鏡吓乜事啦~點知....原來眼鏡爛左,都已經戴唔到,唯有要做獨眼龍,繼續行程.....

開頭都冇乜唔舒服,點知越來越辛苦...原本兩隻眼睇左唔同真係好辛苦嫁,終於連最後個隻眼鏡都要除埋先叫做舒服D呀!

雖然我都係只係有成四百幾度近視,所以成個下午都係毛查查做人,要大肥豬足著我行,都真係幾慘!

當我入到去流浮山行嗰時,媽咪見到有D花花好靚,就捉住我地影相。係影相嗰時,我聽到有人話:小肥豬呀!之後見到好似有兩個人望住我。但因為我睇唔到關係,再問大肥豬,佢又話聽唔到。唔知係我真係聽錯呀,定係真....如果係有BLOG友見到我,唔好介意我唔應你地呀,因為我真係睇唔到你,所以先唔敢亂認呀!

我嘅新年假期就係咁就過左啦~

有時真係諗,放依D假又真係辛苦過番工呀!

不過...都係一年一次,算啦!最緊要係開心嘛!

沒有留言:

發佈留言