2007年2月6日星期二

意外收獲

今日唔知仲乜成個下午個電話都有問題,只可以間歇性地打出同打入,(媽咪話成個下午都就嚟打爆我個電話,都諗唔到我)。打去客戶服務HOTLINE問吓仲乜事啦~~點知嗰D人.....態度又唔係咁好,只係話好果你熄左再開都唔得,就冇辦法啦,要拎去整呀!

於是放工就約埋媽咪去左門市部問點解,個職員真係好好,幫我CHECK吓部機,又話依排個公司提升緊,所以會有時收得唔係咁好呀!後來個職員話可能係SET野問題,佢幫我整好左,又好細心教我點再防止依個情況發生。佢個服務態度真係超好呀!

係我地整緊機嗰時,媽咪係度睇D 3G電話,因為爸爸唔知仲乜成日都話要轉電話。傾傾吓...個職員就介紹左NOKIA 6288俾佢,仲做零機價,媽咪見咁低,就問左爸爸之後買左啦~~媽咪又再問吓佢有冇N70特價(佢一出就已經好鐘意呀,不過太貴唔捨得買呀!),佢又介紹左個超平PLAN俾佢,俾半價就得啦!媽咪豪不考慮就成交左....雖然出機價係好抵,但要簽好長約呀!

雖然唔係我俾錢,但睇見媽媽碌咭....我都有少少肉痛呀!

走嗰時媽咪就話我部電話真係SHORT得合時,如果唔係要去整機,佢就唔會陪我去,佢又唔會有依個意外禮物呀!

依家兩部新電話都係度叉電,聽日攪好晒我就會好忙啦!因為佢地唔識玩,要我幫佢地SET好晒所有野....一次過有兩部電話玩,都唔知係開心定唔開心呀。有得玩新電話....但都唔係自己嫁~~

沒有留言:

發佈留言