2007年2月7日星期三

心理作用

今日我竟然做左一件白痴嘅事呀!

唔知仲乜今日成日都好口渴,轉個頭就飲晒支水,係依個時候....當然入去茶水部湛水啦....個件傻野就係依個時候開始

我去嗰電子熱水煲度湛滿個水杯,一口氣就飲左大半杯。我一路飲都覺得好唔對路...點解D水一D到熱,仲凍???之後我就睇清楚個熱水煲~~原來佢係煲緊,嗰粒煲水制係著左,不過...唔係太光,所以我睇唔到呀。但唔知點解部水機又冇D煲水聲.....好慘呀.......

救命呀!原來D水係未煲緊...即係我飲左成大半杯水喉水呀!

之後,成日個胃都好唔舒服,仲有D想嘔嘅感覺呀~又食唔落野,唔知係心理作用定係真係有事呢!遲D再係咁就要去睇醫生啦~~

我將件事話俾大肥豬聽,佢仲笑我傻呀!真係唔開心啦~~~

沒有留言:

發佈留言