2007年2月14日星期三

平淡的情人節

今日過左一個平平淡淡嘅情人節!

我地只係去左旺角食飯,之後行左一間...九點幾就番屋企啦。因為真係好多人,去邊都係人迫迫,好唔鐘意依個感覺,早D番屋企,睇吓電視都好呀!不過...番到屋企仲俾媽咪笑我地太早返。

雖然係平淡左少少,但我都已經好滿足啦!大肥豬仲話我地已經去到老夫老妻嘅感覺,其實真係有你鐘意嘅人陪你,無論做乜都係開心呀!

講番我送俾大肥豬份禮物先。點解我會有內疚感覺呢!

依年冷衫就係我送俾大肥豬嘅禮物,如果有留意,依件應該係打算係聖誕節送俾佢,點知......我病左一排冇織,之後自己又有少少懶惰啦!終於要迫自己係情人節完工。我都係尋晚先完工(之前有幾晚都織到好夜呀,變左大熊貓呀),好在趕的切。你話係唔係要內疚呀!

好在大肥豬都合身,仲好LIKE呀!我D心機都冇白費。

沒有留言:

發佈留言