2007年2月4日星期日

家長日

平時嘅星期日,我係會好好暢快地哂訓到成十二點幾呀!

不過...今日冇噤好啦....

事關學校今日舉行家長日。雖然我唔係老師,唔洗見家長,但我到要返工呀!要留係OFFICE聽電話,真有少少唔開心呀!好在都係返半日,仲有一個下午俾我去吓街街,都唔洗咁慘。

今日見到好多媽咪同D小朋友番嚟見家長,等我又諗番起自己細細個嘅家長日呀!

因為媽咪工作關係,基本上我小學所有家長會都係唔洗見,只係老師係家長日前派張成績表俾我,話會打電話同我媽咪傾,最後都冇左件事。所以個個同學仔都好羨慕我,唔洗經歷依個俾老師篤背脊嘅機會

。但佢地又唔明白我,每年個個同學仔都可以有屋企人陪番去拎成績表,我自己又冇,好似有D同人地唔同,有少少似異族咁。
所以…當年我都會係舉行家長日前後日子會好唔開心呀。

不過隨住自己慢慢長大,唔開心嘅心情開始減少啦~因為明白到爸爸媽咪佢地都係為左要養我地,先無時無刻咁努力做野。我相信如果可以的話,佢地都係好想出席,只不過係時間上嘅問題。

沒有留言:

發佈留言