2007年2月8日星期四

點解又係我呀!

我返工第一個嘅工作就係睇吓有邊個學生冇番學,如果我冇收到佢請假通知,就會打電話問吓個屋企人佢仲乜唔番!

今日我又如常地做依樣嘢!點知...又遇到不公平對待呀!真係好嬲呀!

當我打電話問其中一個家長時,佢竟然用好惡死同串嘅態度(以滿口香音)同我講:我咪同左個班主任請假囉,仲乜仲要打嚟煩我呀!乜你地冇溝通呀!你點做野呀!聽完之後,真係火到嚟埋...但為左份工,我共只好控制自己情緒,同佢講:唔好意思,因為老師冇同我地話,所以校務處見佢冇番,就要打俾你問吓!如果左到你,真係唔好意思啦!之後個家長又講番同一段講再加多…(下刪數十唔係好好嘅字句),就收左我線。

其實依D情況間唔中都會發生,有時都已經麻木晒。不過今日個家長真係反應過激,佢嘅態度真係好黑人憎,加上好似一番工就遇到依件事,所以真係好唔開心呀!

有時真係想問,係唔係真係我有錯呢?我都係照我工作去做,咁都有錯嗎?點解成日俾人話都係我。

有時都覺得自己係一個夾心人,俾兩邊夾住,想講又講唔到,有時都真係幾辛苦呀!

不過..鬼叫你要冇錢,唯有要忍啦~

沒有留言:

發佈留言