2007年2月12日星期一

終於感受到新年氣氛


唔覺唔覺,下星期一就已經係年初一啦!依排除左行商場見到D佈置比較有新年氣氛,我個人都唔覺有特別,只係知道我仲未幫自己間房大掃除,又未買新衫過年.....總之都係冇乜心情去迎接依個金豬年....

不過今日開始個心情開始有唔同啦!

今日返工冇耐,就收到今年第一封利是~~~依封係學校俾我地嘅年賞,雖然係幾百蚊,但都好好,因為可以有錢去買新衫嘛!每年年尾都會有嫁,不過今年就特別少少,因為係校監親手派俾我地,個感覺就真係怪左少少。

係臨放工嘅時候,其中一位工友姐姐拎左好多盒年榚入OFFICE,原來佢今日係LUNCH嗰時借左飯堂個地方自己整嫁,真係好勁呀!佢仲每人俾左一盒呀!我地雖然未食入口,但都覺得好WARM。

我終於都覺得就快新年啦!今年仲係我最後一件收利是,所以真係要主動出擊,希望可以收好多好多利是,發吓新年財呀!

沒有留言:

發佈留言