2007年2月24日星期六

拆利士啦

年初七除左係可以食生日蛋糕之外,亦都係一個重要嘅日子,因為...可以拆利士啦~真係開心呀!

記得細細個時,媽咪都係規定要過左新十五先可以拆,拆完就將所有利是錢俾晒媽咪(當然嗰時唔係自願啦)不過越嚟越大個就...越來越早拆,之後得媽咪批准後,開始習慣左係人日拆利是啦!

我今年逗左都幾多利是嫁!

拆左之後...都有一千幾百啦!都同往年差唔多啦!當我一路拆就一路諗番封利是係邊個俾,都真係幾好開,不過....依個開心都係最後一年啦,因為出年都唔會有咁多利是俾我拆,仲要派俾人,一諗都依點就有少少唔開心。

有樣野都幾攪笑,基本上大多數人派利是俾我嗰時都係講同一番說話:今年係最後一年啦~出年到你派啦!聽完之後都有少少難為情呀!

話雖如此,今年D利是錢我都打算買少少野醒吓自己,唔知買乜好呢?

沒有留言:

發佈留言