2007年2月13日星期二

情人節快樂

聽日就係情人節啦!係度先祝大家同情人過一個好SWEET SWEET嘅情人節!

                         

記得上年過左一個好悶嘅情人節,因為大肥豬要考試,所以冇陪到我,都幾慘呀!係嗰時唯有同自己講,只要兩個人係開心,日日都係情人節啦~但講就係咁,始終都係唔開心嫁。

今年終於可以陪番我啦~~不過我地就冇乜PLAN去邊,諗住去吓街食餐飯就算,感受吓情人節氣氛啦!唔知點解今年冇乜情人節嘅心情,可能我將所有心思放晒去年尾件事度啦~~覺得其他日子都唔係太重要啦~

我地都一早講好左唔買禮物俾大家,就番D錢去準備我地年尾件大事嘛!但我都準備左一樣小小禮物俾大肥豬,應吓節嘛!

不過....其實件禮物都幾內疚!詳情要聽日先同大家講,因為大肥豬會間唔中上嚟睇,費時俾佢知住,俾個半驚喜佢嘛!

沒有留言:

發佈留言