2007年2月12日星期一

忍痛剪頭髮

原本都唔係好想去剪嫁,因為真係留左好耐,咁試過咁長,真係唔係好捨得呀!不過...見到佢又開叉又黃,成頭都好似草咁。今日放工終於都的起心肝去剪頭髮呀!

放工去左糖糖介紹嗰間新髮型屋剪,都真係錯。嗰位姐姐真係心俾心機幫我剪,最鐘意就係佢幫我剪個『音』,佢剪就係我想要個款,真係幾靚呀!

不過唯一唔開心就係.....真係短左好多,我估都應該剪左有3-4吋,真係好唔開心呀!好耐都冇試過咁短啦!希望到年尾都應該可以長番...如果唔係好難SET頭呀!

鬼叫係成頭都係草.....冇法啦!依家雖然係剪短左,但嗰位姐姐話個頭都仲有開叉,叫我密D去修,有時間多D去做焗油呀!

沒有留言:

發佈留言