2014年8月16日星期六

四歲生日好節目 - Hi-5 House Hits

10 AUGUST 2014(SUN)

話咁快小小豬就四歲生日,為左慶祝今日依個重要日子,我地安排左一連串節目俾小小豬,等佢過一個開心快樂嘅生日!

小小豬生日嘅第一節目,就係去亞洲國際博覽館睇Hi5 Show啦~
Picture

首先要非常多謝公關姐姐為我地三口子準備入場卷,真係超興奮呀~
Picture

哈哈哈...我地三口子都係第一次去亞洲國際博覽館,原來真係好大嘅~
Picture

坦白講,因為我地屋企係冇安裝Disney Channel,加上我地又好少俾小小豬睇電視,所以其實小小豬係完全未接足過Hi-5。

雖然小小豬冇睇過,不過Hi-5依個節目咁受歡迎,我又點會未聽過呢(因為之前我有安裝有線,所以間唔中都會睇到佢地個節目呀)。其實Hi-5係一個外國嘅兒童節目,佢地真係好受歡迎,因為每一集都會載歌載舞,電視內現場睇嘅小朋友都會跟住跳又跟住唱,見到個氣氛都真係好好,我地睇節目嘅人都會感染到個氣氛呀

就係因為係知道現場睇個氣氛會好好,所以好想帶小小豬去感受一吓,加上小小豬都好鐘意睇唱歌跳舞,所以我地三口子就齊齊去睇SHOW啦~
Picture

場館內有Hi-5精品小賣部,我見都好多家長都買左啲紀念品等小朋友係場內即時玩呀~
Picture

入到場就準備等Hi-5出嚟啦~
PicturePicture

由於之前都有同小小豬講過話嚟睇Hi-5哥哥姐姐唱歌跳舞,所以一座好就嚟心急豬,問點解Hi-5仲未出嚟呀~
Picture

好啦....終於開場啦...全場氣氛好High呀~
PicturePicturePicturePicture

全場好多小朋友都企起身睇,一邊跟住Hi-5唱歌,佢地表現得好興奮。雖然怕羞嘅小小豬唔肯企起身,不過佢都睇得好ENJOY呀~
Picture
Picture

到拋波波環節時,仲主動叫大肥豬帶佢出去拍波波添~
PicturePicture

到左中場休息嘅時候,大肥豬仲帶左小小豬去跳舞區,等小小豬走走跳跳添呀~
PicturePicture

到左下半場,小小豬終於忍唔住,跟埋其他小朋友走出走廊位企定定睇Hi-5跳舞呀~
PicturePicture

真係要俾個GOOD Hi-5依五位哥哥姐姐,佢地真係好有能量,邊跳邊唱,仲可以帶動到現場氣氛,同小朋友有問有答,好有互動,唔怪得之咁多小朋友鐘意佢地啦!

就連小小豬都受到感染,返到屋企仲成日問我幾時可以再去睇Hi-5呀!

 

More Information :
Hi-5
Facebook:https://www.facebook.com/hi5official?fref=ts

Disney Junior Hong Kong
Facebook:https://www.facebook.com/DisneyJuniorHK?fref=ts

沒有留言:

發佈留言