2014年8月5日星期二

又一城的加菲

29 JULY 2014(TUE)

今日我地做乖仔好老婆(其實我地日日都係啦...哈哈),去接大肥豬放工,之後就去又一城搵加菲玩啦~
Picture

其實我細細個嘅時候都好鐘意睇加菲貓,所以當知道又一城有加菲嘅蹤影,所以就嚟影一轉啦~
PicturePicture

今次加菲佈置嘅主題都係圍繞食,哈哈...又係小小豬至愛呀~
PicturePicturePicturePicturePicture
PicturePicturePicturePicturePicture

加菲生日蛋糕旁有兩個小舞台,依個亦都係全場小小豬最鐘意嘅地方,係上面跳嚟跳去,話要表演唱歌跳舞俾我地睇哦~
Picture
PicturePicturePicture

唱完歌嘅小小豬仲話要做攝影師幫我地同蛋糕影相,睇嚟小小豬個拍攝技術都唔錯哦~
Picture

雖然只係小小嘅佈置位,不過玩玩玩...影影影....我地係入面都留左大半個鐘。可能依個時間係勝在唔多人(或者要影嘅朋友之前都已經嚟左),所以我地先可以舒舒服服咁影/玩呀!

沒有留言:

發佈留言