2014年8月20日星期三

帝都酒店自助餐

13 AUGUST 2014(WED)

今日我地三口子真係有口福,因為得到帝都酒店公關姐姐邀請,去佢地旗下嘅2+2 Cafe食自助晚餐。佢地主打係生蠔,真係啱晒我同大肥豬呀~
Picture

老實講,其實我對帝都酒店印象都唔算太深,只係知道係沙田新城市附近。不過原來2+2 Cafe都好有來頭,仲拎啲美食獎,所以都非常期待呀~
Picture

哈哈哈....我先安頓好佢地兩父子,之後就周圍八卦吓有咩食先~
Picture

整個自助餐係分為兩部分,近接待處嘅一面就係甜品部,所以一行入Cafe就已經見到唔同種類嘅甜品啦~Picture

公關姐姐提我地一定要試啲蛋糕,睇見啲蛋糕都已經覺得好靚呀~PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

除左依啲大件蛋糕之外,仲有啲細細件放係雪櫃入面呀~
PicturePicture

即叫即整嘅梳乎厘~
Picture

仲有自助式嘅班戟機~
Picture

當然唔少得豆腐花啦~Picture

生果款式就好似少左啲啲啦~
Picture

我去過幾間酒店,都係第一次見同時間有兩個品牌雪糕可以選擇,真係啱晒我依個雪糕怪呀~
PicturePicture

另外,我都係第一次見有爆谷同夾夾糖,真係啱晒啲小朋友呀!不過我覺得啲爆谷唔多熱同已經淋左唔好食,如果可以即叫即整的話,咁就非常正啦~
PicturePicture

行完甜品位置,就走返入內廳,睇吓有咩好嘢食先!

熱盆方面都算多,雖然都算係啲大路食物,不過勝在有唔同種類,總有一款啱食嘛(唔好意思,因為我之前掛住影甜品,所以熱盆好多都俾人拎左大半,所以我冇影到相,同埋.....我其實食自助餐時係好少食熱盆呀)~
Picture
PicturePicture

沙津吧款式都算多呀~
PicturePicture

冷盆款式都多哦~
PicturePicturePicturePicturePicture

仲有即叫即整嘅壽司同刺身呀~
PicturePicture

自助式任食汽水同茶~
PicturePicture

當然唔少得今次嘅主角...生蠔,即叩即開,仲係你面前沖洗。每人每次排隊只可以拎三隻,不過咁都好,起碼有限制,可以保持新鮮又等各位食客都可以享用到嘛~
PicturePicturePicturePicturePicture

哈哈哈...做完實地記者,又係時間開餐啦!

第一個目標當然係生蠔啦~
Picture

雖然啲生蠔看似就細細隻,不過個味道都唔錯,好鮮甜仲冇乜海水味,我同大肥豬整晚加埋都食左差唔多有四十隻,真係何其瘋狂的一次呀~
Picture

之後就食刺身,不過可能係我地拎嘅時候個位唔太靚,所以好似唔多肥美,不過都覺得好新鮮~
Picture

之後就不停食,依度都只係我地食嘅一部分,因為我地掛住食同排隊拎生蠔,所以好多時都唔記得影相呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

Picture

由於之前公關姐姐叫我地一定要試蛋糕,所以我每一款我都有試。我覺得啲甜品又真係唔錯,食落唔甜之餘仲好味,尤其係個士多啤梨奶凍同埋個椰汁千層糕,我仲食左五件添呀!

小小豬當然就係最鐘意食藍莓蛋糕呀~
Picture

哈哈哈...其實係我未去做記者之前,我地已經為小小豬準備好啲食物,佢又食炒麵又食炒飯,都不知幾滿足。就係小小豬食飽飽嘅時候,待應姐姐就為小小豬送上圖畫紙同顏色筆,等佢可以有啲細藝之餘,又可以等我同大肥豬可以安心咁食,真係一個唔錯服務呀~
PicturePicturePicture

小小豬見我地成日行出去拎嘢食,佢又話要一齊去,所以就帶佢去行一轉啦~
PicturePicture

最吸引小小豬嘅地方當然係夾夾糖啦~PicturePicturePicture

同我一樣係雪糕怪嘅小小豬又點會放過食雪糕嘅機會,今次大肥豬仲破例俾佢食兩杯呀~
PicturePicturePicturePicture

整體上今日依個自助晚餐我地三口子都食得非常滿足,我地三口子都食到脹卜卜咁離開,真係好耐冇試過可以食得咁瘋狂啦!

 

 

More information :

Website:http://www.royalpark.com.hk/hongkong/chi/dining.html
Facebook:https://www.facebook.com/RoyalParkHotelHongKong

 

沒有留言:

發佈留言