2014年8月1日星期五

We嘩!充氣嘉年華@奧海城

25 JULY 2014(FRI)

暑假真係造就左好多機會俾我同小小豬拍拖去街街,今日我地就係去We嘩!充氣嘉年華,等小小豬嚟個大放電啦!

坐住恐龍嘅小小豬係唔係好有型呢~
Picture

其實小小豬係復活節期間都去過參加We嘩!充氣嘉年華(請按此),嗰次雖然係都係玩得開心,不過明顯就冇今次咁投入。因為今次我地大約三點半去到,一玩就玩到活動完結先離開,途中只係利用左大約45分鐘去食晚餐(可能在希望有得繼續玩嘅動力吓,小小豬今次食飯速度比平日快呀...哈哈哈),我地都玩左差唔多四個幾鐘,小小豬都完全唔識攰,玩到最後一刻都唔願走呀!

真係要非常多謝公關姐姐嘅邀請,仲要多謝大仁叔叔幫忙,小小豬先有機會咁瘋狂去玩呀!

可能係平日再加上第一日嘅關係,所以人都唔算太多,不過小小豬係遠處見到啲充氣遊戲時,已經急不及特要去玩啦~
PicturePicture

小小豬鐵人耐力賽就係由依個印仔開始~
Picture

睇吓有咩玩先~
Picture

估唔到小小豬第一個要玩嘅,就係全場最大嘅『變色龍世界』~
Picture

其實開頭我都有少少擔心,因為依個遊戲真係好大個,估計大約都有兩層樓高,加上我地家長又睇唔到入面嘅情況,所以都驚小小豬唔知係入面玩成點。

不過,原來我係唔洗擔心,因為小小豬一入到去之後,就已經一支箭咁跑入去跳跳跑跑,依依四分鐘時間都唔見佢出過嚟,走嘅時候又不停話要繼續玩,相信佢一定係入面玩得好興奮呀~
PicturePicture

之後我地就轉玩『抓抓恐龍蛋』,同上次一樣小小豬都係入面玩到癲晒~
PicturePicturePicturePicturePicture

仲玩到唔肯出嚟添呀~
PicturePicturePicture

之後我地就去排隊玩『坐坐龍』,依個遊戲可以話係排得最耐嘅一個,我地足足排左四十五分鐘先到我地呀!

原本我都想叫小小豬玩住其他遊戲先,等少人啲先再嚟過。點知小小豬好堅持話想玩,仲話佢會乖乖排隊,所以就順佢意思啦~
PicturePicture

正當我地排隊之際,我地見到恐龍BB係商場內同大小朋友一齊玩『捉依因』,不過我地當時都差唔多到我地,冇理由放棄排左咁耐嘅坐坐龍,所以都只能遠望啦~
PicturePicture

玩左幾個動態遊戲,停一停玩啲靜態啲先,所以我地就去玩造型流沙』。小小豬玩得都好投入,成日都話要整雪糕我食,依個為食豬真係玩住都係掛住食呀...哈哈哈~
PicturePicturePicturePicture

我同小小豬嘅製成品,靚唔靚呢~
Picture

繼續靜態遊戲,我地就去做手工,今次冇大肥豬在場,原本我係打算整啲勁簡單嘅筆筒就算,點知小小豬堅持話想整小屋,仲話會自己整,咁我又試吓佢係唔係真係可以做到。

小小豬真係好專心咁整屋仔,只係較難嘅部分要我幫忙,其他簡單嘅真係一手一腳自己整,仲整得好專心添呀~
Picture
PicturePicturePicture

我地用差唔多一個鐘時間整手工,亦都俾機會我休息一吓。小小豬好努力下,終於完成啦~
Picture

再去做埋『神槍手』~
PicturePicture

玩左幾個靜態遊戲,小小豬已經開始唔耐煩,要去玩『恐龍遊樂園』啦!上次小小豬唔多肯玩依個,就算玩都只係係上面行嚟行去。不過今次明顯好唔同,大膽左好多,係上面不停跳跳跳...又走嚟走去,玩得不知幾開心呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

其實原本我都冇打算玩咁耐,都係打算玩個幾鐘之後就走,之後就去接大肥豬放工。不過小小豬實在玩得太開心,所以最後就到返大肥豬嚟接我地。

大肥豬嚟到真係非常合時,我地剛剛又開始玩『變色龍世界』,所以我就可以上二樓高處睇吓小小豬係入面玩成點。

原來入面條滑梯真係好高又快,小小豬仲可以完全唔驚,真係勁呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

小小豬今日真係可以話係玩到傻左,因為佢玩左五次『變色龍世界』、四次『恐龍遊樂園』、三次『抓抓恐龍蛋』同『神槍手』、兩次『坐坐龍』造型流沙』,真係玩到連啲工作人員都認得佢啦!

玩左咁耐依個小小豬好似完全唔識攰,反而我只係陪排隊都攰到冇朋友,小朋友嘅精力真係唔可以睇少呀!

嚟緊8月暑假黄金檔期,「We嘩! 充氣嘉年華」將重臨東港城 ,今次仲會以「群馬」出動穿梭東港城,聽個名就知好厲害,希望到時都可以有機會再嚟大玩特玩啦!

 

More information :

We嘩!充氣嘉年華@奧海城【 與「龍」同行】
日期 :7月25日至8月3日(共10天)
地址 :奧海城2期地下主題中庭(香港西九龍海庭道18號)
時間 :中午12時至晚上8時
遊戲票價 :HK$10 ~ HK$50

 

Website:http://www.wewaland.com/OC-2014/
Facebook:https://www.facebook.com/WeWaLand

沒有留言:

發佈留言