2014年8月4日星期一

利賓納蒟蒻椰果凍

29 JULY 2014(TUE)

小小豬廚房又開工,今日我地整左款新甜品,就係利賓納蒟蒻椰果凍~
Picture

係FB見有朋友仔整依個新甜品,見個做法都好簡單,加上之前成日都係整啫喱,都想換吓個口味,所以就買整材料開工啦~
Picture

先準備蒟蒻粉38g~
Picture

720ml嘅熱水~
Picture

將熱水加入蒟蒻粉粉攪均直至溶晒~
PicturePicture

要將180ml利賓納加入蒟蒻水內攪均~
PicturePicture
Picture

朋友嘅食譜係加入啲荔枝肉粒,不過因為小小豬唔鐘意食荔枝,所以我就改加啲椰果。之前見朋友仔買過啲星星椰果覺得好得意,剛好今次超越市場又做特價,所以又買罐嚟整啦~
Picture

將啲星星椰果效入杯內~
PicturePicture

然後再加入埋利賓納蒟蒻水~
PicturePicture

其實我都好鐘意依兩個步驟,真係可以好好訓練小小豬嘅專注力同手眼協調。因為我會請小小豬放12粒星星椰果落杯內,加上新買杯嘅杯口又比較細,所以真係要好專心咁先可以係唔漏嘅情況下倒滿。

係小小豬都好努力下,倒漏嘅情況都唔算好利害,所以完仍左六杯,可以放入雪櫃啦~
Picture

雪左大約四小時,今晚去完街街之後,返到屋企就有好味甜品食啦~
Picture

蒟蒻感覺上同啫喱嘅分別唔大,不過食落係有少少唔同,因為蒟蒻口感係比較煙韌啲呀~
Picture

小小豬都食得好滋味哦,當然啦...因為佢係一名為食豬嚟嘛~
PicturePicturePicture

第一次整蒟蒻果凍,我就覺得個口感同味道都唔錯。大肥豬就覺得都淡左少少,不過俾小小豬食嘅就唔可以咁甜嘛,所以依個味道就啱啱好啦!

沒有留言:

發佈留言