2014年7月13日星期日

SHISEIDO親子防曬工作坊

5 JULY 2014(SAT)

謝謝MyBB.com嘅邀請,今日我同小小豬兩個去參加由 SHISEIDO 舉辦嘅親子防晒工作坊~
Picture

我都係第一次同小小豬一齊出席有關BEAUTY嘅工作坊,因為今次所介紹嘅產品係SHISEIDO防曬系列,性質溫和,尤其係那支SHISEIDO Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF30・PA+++適合敏感肌、小童及嬰兒使用,就算剛出生28日的BB都可以到,真係一支又啱大人又啱小朋友嘅防曬呀~
Picture

今日嘅主角SHISEIDO Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF30・PA+++及Perfect UV Protector SPF50+ PA++++~
Picture

大會一早為我地準備左唔同種類嘅化妝品俾我地試用啦~
PicturePicture

活動未開始之前,大會準備左啲圖畫俾小朋友畫畫,等佢地可以唔洗咁悶之餘亦都可以熱熱身,好細心嘅安排呀~
PicturePicture

SHISEIDO嘅美容顧問為我地分享左好多防曬知識~
Picture
PicturePicturePicturePicture

另外,仲為我地準備左啲小遊戲,等我地親子合力砌PUZZLE~
Picture
Picture

當然唔少得介紹今日主要介紹嘅主角啦~
Picture

SHISEIDO Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF30・PA+++~
Picture

Perfect UV Protector SPF50+ PA++++~
Picture

美容顧問仲教我地正確嘅塗防晒方法呀~
PicturePicturePicture

塗左防曬都要用卸除產品,不過方法都係好簡單,用毛巾或有泡的皂液就可以啦~Picture

小小豬都話要自己塗防晒哦~
PicturePicturePicturePicture除左介紹兩支防晒之外,美容顧問仲為我地媽媽們介紹左三件化妝產品。

Perfect Multi Base SPF30 PA++的防曬底霜,適合我地日常化妝前用呀~
PicturePicture

仲有防曬粉餅,依個係好啱游水用,因為除左高防晒之外,最好就係可以防水,聽完之後都令我有少少興趣添~
PicturePicture

最後就係MAQUILLAGE最色唇膏~
PicturePicture

佢支限量粉紅色好靚呀~
Picture

活動最後就係問題環節,小小豬好落力咁舉手答問題呀~
Picture

當然啦...因為答中左就有一份小禮物,就係佢最鐘意嘅小餅乾嘛~
Picture

其實係參加親子防曬工作坊前,MyBB.com已經為我同小小豬送上SHISEIDO Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF30・PA+++,等我地一齊試用防晒啦~
Picture

相信大家都知道,我地一家都係好鐘意周圍去,好鐘意去沙灘、迪迪尼同公園等,總之一天氣好就會出動去玩。當然除左令小小豬大放電之餘,戶外活動都係一種好好嘅體驗,所以防晒對我地嚟講都真係好重要。

特別小小豬係一個超級易晒黑嘅人(真係遺傳左我依個缺點,我都係勁易晒黑嘅人嚟呀!),加上小小豬又有濕疹底,所以一支好嘅防晒真係好重要呀!

我之前都有買過唔同品牌嘅防晒俾小小豬用,不過效果都唔係太好。SHISEIDO係好出名嘅名牌,加上依支防晒係適合敏感肌膚,所以我都好有期待呢!

除左放假去玩之外,由於小小豬係返下午班關係,每日正午返學之時就係紫外線最強的時段,所以一定要做好防晒,唔可以晒傷皮膚嘛!

每日出門口塗防晒已經成為小小豬嘅習慣,所以唔洗我提,依家小小豬每日出門口時都一定要塗防晒呀!

先嚟塗手腳先~
PicturePicture

到塊面仔啦~
PicturePicturePicture

我同小小豬都使用左大約兩星期,感覺上小小豬就冇繼續黑炭頭落去,我估都應該個防晒都起到作用。不過最重要係依試用期間,濕疹底嘅小小豬嘅皮膚冇出現任何敏感嘅情況,所以都好放心咁繼續俾小小豬用呀!

 

More Information :
Website:
http://www.hk.shiseido.com
Facebook:https://www.facebook.com/SHISEIDOHK

沒有留言:

發佈留言