2014年7月9日星期三

變形金剛澳門兩日一夜之旅 - PART 5

29 JUNE 2014(SUN)

睇完一個非常精彩嘅變形金剛30周年展(請按此)之後,又到醫肚時間啦!
PR姐姐帶左我地去
威尼斯人®入面嘅Portofino餐廳食午餐,一個好豐富嘅意大利菜呀~
Picture

Portofino餐廳~
Picture

睇吓我地有咩食先~
Picture

小小豬都話要自己ORDER呀~
Picture

職員先為我地送上又靚又好味嘅包包,啲包包真係好鬆軟,小小豬都忍唔住食左兩大個呀~
PicturePicture

職員仲為小小豬準備左一杯蘋果汁~
Picture

先嚟食個前菜先,啲蕃茄同芝士個味道都唔錯,好味呀~
PicturePicture

豆豆湯~
Picture

主菜嚟啦!大肥豬就食烤雞~
Picture

我同小小豬都係食長通粉~
Picture

小小豬一個人都可以食晒成碟長通粉,佢嘅胃口真係拍得住一個大人啦~
Picture

嚟到甜品時間,係我至愛嘅TIRAMISU呀~
Picture

TIRAMISU對我依個FANS嚟講就一定係話勁好味,不過依個TIRAMISU就連一向唔鐘意食蛋糕嘅大肥豬都讚口不絕,成個自己食晒。就連小小豬都好鐘意食,等我仲以為可以一個人食三份都唔得添...哈哈哈~
PicturePicture

食完一個既豐富又好味嘅意大利菜,再配埋一杯茶,真係非常滿足呀~
Picture

正當我地係門口等齊其他朋友仔時,小小豬見到餐廳門口擺放左三部靚靚電單車,佢又話要做司機。

見仲有少少時間,所以又俾佢玩一陣啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

我地準備入場觀賞3D《變形金剛:殲滅世紀》電影啦!

《續待》

沒有留言:

發佈留言