2014年7月18日星期五

試用:EXCEY 冷榨椰子油

9 JULY 2014(WED)

謝謝Excey嘅試用邀請,等我可以試食及試用被譽為「世上最健康的食用油」, 亦有「生命之樹」的稱號,來自泰國嘅Excey冷榨椰子油~
Picture

其實未經過今次試用之前,我都有留意過椰子油,開頭都以為椰子油只係用作皮膚護理。不過原來椰子油好都有用處好多,可以用作煮食、營養保充劑、滋潤皮膚和頭髮,仲可以舒緩皮膚症狀添呀~
Picture

Excey冷榨椰子油以透明玻璃瓶作包裝,可以直接看到椰子油的品質和形態。由於椰子油會因應不同嘅溫度呈現出不同嘅狀況。在溫度25度以就會呈液態,在25度以下則為固態。無論液態或固態,椰子油既味道及功效都係一樣呀!

不過,因為依家天氣咁熱,所以都只能見到佢嘅液態狀況~
Picture

Excey冷榨椰子油絕不添加任何防腐劑和人造香料,所以味道和氣味都跟新鮮椰子一樣,所以一打開瓶蓋已經聞到椰香味呢~
Picture

雖然Excey冷榨椰子油用途都非常廣泛,不過我今次集中用嚟試食。因為椰子油能幫助對抗自由基,有助抗氧化,幫助身體排毒。此外,內含豐富月桂酸,能加速新陳代謝,幫助燃燒脂肪,可增強身體免疫力。所以每日都吃3-4茶匙(15ml),就可以有效促進腸道健康。

由於椰子油依家呈液體狀,所以我就將3匙椰子油同大半杯水混合,咁就方便飲啲嘛~
PicturePicture

可能我個人都係好鐘意食椰子類食物,所以我都幾鐘意依個味道,因為一入口就感覺到好香的椰子味,好似飲緊椰子汁呀!

功效方面,或可只吃了一星期,所以暫時都未可以感受到幫助燃燒脂肪及強身體免疫力等功效。但對效促進腸道健康應該都有幫助,因為這星期排便是通順左同次數多左,飲用後從沒有出現腹瀉情況呀!

【產品由 EXCEY提供】

 

More Information :
Website:www.excey.com.hk
Facebook:www.facebook.com/exceyhk

沒有留言:

發佈留言