2014年7月4日星期五

體驗:美宮365韓式漢方養生療程

27 JUNE 2014(FRI)

謝謝 WeShare.hk x Dream and Delight,今日我去左參加美宮365 'V-SPA'體驗會~
Picture

其實今次體驗韓式漢方養生療程,係以"美宮"為主,咁其實即係咩呢?原來就係代表為女性的第二個心臟 - 子宮。療程是體溫療法的基礎上,通過「自然治療」與「自動免疫」來調理子宮,同時亦幫助子宮內裡保持美麗健康的狀態。

聽介紹都覺得好吸引,所以都好期待參與依個體驗活動呀~
Picture

大會為我地準備左好多韓式小食,樣樣味道都唔錯,尤其係個炒粉絲,真係好好食呀~
Picture

除左食物之外,仲為我地準備左五種唔同功效嘅花草,可以因應個人需要,揀自己鐘意嘅口味~
PicturePicture

最後我就揀左排毒茶~
Picture

之後就邊食邊飲邊填問卷,等美容師了解我地身為狀況多啲,從而提供適合嘅療程啦~
Picture
Picture

食飽飽就開始體驗會啦~
Picture

依位美容師原來就係老板娘 - JENNY,就係佢由韓國引入依部美宮365 'V-SPA',雖然佢係韓國人,不過佢啲廣東話好利害呀~
Picture

JENNY話原來係韓國,做美宮365療程都係一件好普通事,基本上所有婦科醫院都一定會有,就連韓國總理家中都有一部,因為韓國女仕明白到,子宮對女仕嚟講係非常重要,一定要好好保護,所以一般女仔由十多歲開始,就已經做依個療程。基本上除左月事之外,每日都可以做,而且KEEP住做對懷孕同坐月都好有幫助呀!

美宮365 'V-SPA'療程其實係好簡單,只要坐上去依個儀器上(要除去所有內外衫褲),利用中藥粉同熱力,以坐熏方式進行~
Picture
Picture

將熱水及中藥粉加到紫水晶~
Picture

再配以紅外線嘅熱力進行療程~
Picture

銀色小碟就用來盛放由身體排出嘅殘留物,美容師話可以由殘留物嘅多少及質量,知道子宮嘅健康程度,不過一般都需要係療程第三次開始先會見到呀!

哈哈....先由靚女Dolphin為我地示範個坐姿先~
PicturePicture

聽完介紹之後,就到我地換衫衫開始體驗美宮365 'V-SPA'(我實在太肥了,希望啲肥肉唔好嚇親大家啦),雖然大家都係除下所以衣服,不過依件衫密度都唔錯,係非常安全,唔洗怕尷尬呀~
Picture

房間內可以有四位女仕一齊做呀~
Picture

熱度可以因應個人需要而調節~
Picture

美容師為我地準備中藥粉~
PicturePicture

一切準備好,就可以開始三十分鐘嘅坐熏療程~
Picture

一向我地算好易出汗嘅人,所以大約係開始坐熏後嘅十多分鐘,我啲汗就開始不停流,仲越流越利害!美容師提醒我地係坐熏嘅時候飲用花茶效果會更好,所以我地係依三十分鐘內飲左四杯呀~
PicturePicturePicturePicture

經過三十分鐘療程後,雖然係不停流汗,不過我覺得成個人一啲都唔笠,同平日係街上面熱到出汗嘅感覺係完全唔同。出左依一身汗,個人都好舒服,感覺上仲好似個人輕盈左啲啲呀!

療程完畢後,美容師仲為我地準備左海帶湯同南瓜粥,真係非常貼心嘅款待呀~
Picture

整體上我地覺得今次嘅體驗唔錯,唔知大家有冇興趣都嚟試吓呢?
哈哈哈...依家有機會啦,因為Dream and Deligh送左五個名額俾我,等我啲朋友仔都可以去親身感受
美宮365 'V-SPA'。

有興趣嘅朋友仔快啲CLICK入去小小豬成長日誌嘅FANPAGE(請按此),答中一個小問題,就可以有機會去體驗啦!

 

More Information :

Facebook:https://www.facebook.com/dreamndelight/

沒有留言:

發佈留言