2014年7月8日星期二

變形金剛澳門兩日一夜之旅 - PART 4

29 JUNE 2014(SUN)

終於嚟到我地今次行程其中一個重要環節,就係去威尼斯人®金光會展展覽廳,去睇變形金剛30周年展(澳門站)~
Picture

其實一踏入威尼斯人,四周就已經見到好多變形金剛30周年展嘅宣傳啦~
PicturePicture

行過一陣長長嘅走廊,終於嚟到~
Picture

小小豬已經急不及待啦~
PicturePicture

由於我地早左去到,所以PR姐姐安排左我地先入會場坐一陣,仲好貼心咁為我地準備果汁同小食。(哈哈哈...我地三口子掛住食,唔記得影相添)~
Picture

趁場地內遊人唔多,所以我就先去精品部八卦一吓,好多精品都係獨家發售,只可以係會場先有得買呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

仲有一個遊戲小攤位玩添呀~
Picture

有得玩小小豬又點會放過呀!最好就係PR姐姐安排我地任玩,真係啱晒貪玩小小豬呀~
PicturePicture
PicturePicturePicturePicturePicture

雖然我地都贏唔到獎品,不過都志在玩嗰個開心過程嘛!

玩左一陣,就夠鐘可以入場參觀啦~
Picture

大會為我地安排左導賞員姐姐,由ZONE 1至到ZONE 9,都為我地沿途作詳細講解,等我地對變形金剛更加多了解呀!

ZONE 1 - 結盟前哨站,入面有啲唔同種類嘅小模型之餘,仲仲有變形金剛進化歷程~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture

ZONE 2 - 變形金剛解碼,入面先會見到立體嘅能量方塊~
PicturePicture

另有一個3D投影嘅柯柏文,好靚呀~
PicturePicture

仲有一部柯柏文車~
Picture

此區域仲有好多珍貴嘅漫畫手稿呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

ZONE 3 - 能源爭奪戰,此區域以電影《變形金鋼狂派再起》為主題,入面仲有兩個大機械人佈置呀~
PicturePicture

不過,最吸引小小豬嘅就係旁邊嘅紅外線遊戲,佢地兩父子排隊玩左好多轉呀~
PicturePicture

ZONE 4 - 能源儲備,3D立體光雕柯柏文,配合唔同嘅光線同音效,視覺效果都唔錯,幾好睇呀~
PicturePicturePicture

ZONE 5 - 太空秘密基地,以電影場景作為藍本,當然亦有兩個狂派機械人佈置呀~
PicturePicture

依度仲有一個3D小遊戲,可以因應你所舉嘅牌,柯柏文做出唔同動作,都幾得意呀~
PicturePicture

另外,我地係入口時拍攝左一張效果相,都可以係依度睇到個製成品。當然,我依啲師奶仔....影左當買左啦....哈哈哈~
Picture

ZONE 6 - 保衛地球之友,依度一家係最受小朋友歡迎嘅地方,因為有一個類似滑梯遊戲,小小豬都不知幾鐘意,仲係度玩到唔願走呀~
PicturePicture

幾經辛苦先可以叫到小小豬影一張相,真係激C我啦~
Picture

ZONE 7 - 軍事指揮基地,7米高嘅柯柏文同大黃蜂真係好有型呀~
PicturePicture

仲有巨頭呀~
Picture

ZONE 8 - 收藏寶庫,入面展示左超過400款絕版珍藏,好多都係由變形金鋼FANS借出嚟做展覽呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

ZONE 9 - 戰力挑戰站,場內提供變形金鋼嘅遊戲XBOX及PLAYSTATION即場試玩~
Picture

仲有可以扮小小變形金鋼呀~
PicturePicturePicture

其實場內仲有一個位置有不同場次節目,可以欣賞變形金剛卡通片嘅,不過因為時間所限,所以我地冇機會睇啦!

嚟到依個位置,就完成左變形金剛30周年展(澳門站)。離場時負責職員為我地打上手印,咁就可以係同一日再入去睇多一次啦~
Picture

如果變形金剛嘅FANS,又準備去澳門玩嘅朋友,可以考慮吓入場參觀變形金剛30周年展(澳門站),因為我啲相片都只係展覽場內嘅一少部分,入面啲佈置場景都真係好宏偉,好值得入場親身感受呀!

《續待》

More Information :
Website:http://www.transformers30.com/
Facebook:https://www.facebook.com/transformersexpo30?fref=ts

沒有留言:

發佈留言