2012年2月7日星期二

SK-II 瓶中蜜語

7 FEBRUARY 2012(TUE)

依排FACEBOOK真係多活動參加,好多產品商都透過活動嚟推廣佢地嘅產品,其實對於我依啲師奶仔嚟講都真係一件好事,可以免費拎到啲產品嚟試...哈哈哈!

旱前係FACEBOOK SK-II 專頁參加左一個『瓶中蜜語』,依照幾個STEP做,就可以有支SK-II 30ML神仙水試用裝,咁著數當然唔放過,參加埋一份啦!

到今日就去換左支【神仙水】返嚟啦!嘩....雖然係贈品,不過個包裝都真係幾認真~

開頭都好驚係拎禮物時會好HARD SELL,不過那售貨員姐姐係拎禮物俾我時完全冇SELL過嘢,仲好細心咁教我點用,所以都真係唔錯。

雖然自己年紀都唔細,係時候都要KEEP一KEEP,不過我都要做一名乖乖女,將依支【神仙水】轉贈俾小豬媽,等佢可以做個靚靚婆婆嘛…哈哈哈!

今次係玩嘅時候,我都唔知係咁正,所以如果下次FACEBOOK再有遊戲換禮物時,一定叫小豬媽、LULU妹一齊玩,齊齊拎啲禮物扮靚都好呀..呵呵呵!

沒有留言:

發佈留言