2012年2月9日星期四

苦中一點甜

9 FEBRUARY 2012(THU)

今日係我地學校舉行運動會嘅日子,作為小小小小小書記嘅我,當時走唔甩要幫手,所以一早天未光就要出門口,搭車入運動場啦!

今日我嘅工作就係留係司令台幫手計分同紀錄文件,其實都唔係啲什麼差嘅工作,所以都唔算係苦事。不過...我覺得苦嘅原因係個司令台係安排左係一個勁通風路口,係勁凍嘅情況下,加上運動場又勁大風,由八點開始做到二點,所以真係吹到人都傻。

雖然已經打行抵,不過啲風吹埋嚟都真係幾係辛苦,今日扮都成個愛斯基摩人咁都唔得,真係凍到入心呀~


慶幸嘅就係今日都冇落雨,如果落埋雨都唔知點算啦!

吹左成半日,放工都覺得頭赤赤,又有少少鼻水,所以都係食定啲藥打打低,唔可以整病自己,因為咁就冇得同小小豬玩呀~


依一篇網誌名為『苦中一點甜』,咁件甜事係乜呢?

就係有個好姊妹雖然已經唔係同我一齊工作,不過當佢知道我今日要會入去運動場做嘢時,就早左起身陪我食早餐(仲要係條街度等左我一陣..因為我遲左少少到..HEE HEE),自己食完早餐之後就再返屋企等夠鐘就去返工。

我真係好開心又感恩,可以識到依位好姊妹......多謝你...糖糖!

沒有留言:

發佈留言