2012年2月25日星期六

自制門欄

25 FEBRUARY 2012(SAT)

一直我都冇打算安裝門欄,我同小豬媽屋企嗰邊都冇裝,即到依一刻都覺得好似冇咁嘅需要,因為小小豬都好少走入廚房攪攪陣。

不過自從小小豬識得自己去掉片片之前,就唔係咁講。雖然大部分時間佢都係掉完之後就走返出嚟,不過間唔中佢都會百厭豬豬咁要留係廚房八卦一返,特別鐘意開個雪櫃,可能係見我地成日開嚟拎嘢飲,所以佢又開埋一份啦!
 
雖然個情況都唔算嚴重,不過都係時候要考慮一吓安返個門欄。小豬媽話佢嗰邊暫時唔需要住,因為小豬媽話佢已經開始教導小小豬唔可以入廚房。不過就叫我地嗰邊試吓整,睇吓個成效咁話。

說時遲那時快,係今日起身嘅時間,就已經見到廚房放左塊木板係度欄住個入口。原來係大肥豬今日返工前,利用左佢一張已經爛左嘅書枱面嚟整成。仲話見有個位置剛剛好,所以整嚟試吓,點知真係WORK哦!(哈哈…睇嚟我都唔可以再話大肥豬成日收收埋埋啲我想掉嘅嘢,原來真係有用呀!)

俾人欄住左嘅小小豬冇因為咁扭計,仲好開心全程企定定係門外陪我煲粥粥添,真係好乖仔呀~


 




沒有留言:

發佈留言