2012年2月17日星期五

黑糖薑母茶

16 FEBRUARY 2012(THU)

唔知係唔係上星期係運動場吹親,所以由嗰日開始個頭就勁痛,食頭痛藥都叫做好啲,不過藥又唔可以KEEP住食,所以都真係幾頭痕。 同小豬媽講佢話我可以係個頭入風,叫我飲吓薑茶驅風。

原本都打算自己煲,不過又成日唔記得去街市買老薑,加上又諗到煲左一大煲之後又怕飲唔晒好浪費,所以一直都未實行。 剛好係BK見到有媽媽介紹黑糖薑母磚,見佢地講咁有成效加上又好方便,一焗就飲得,所以就訂左兩包嚟試吓,今日仲叫大肥豬幫我去拎返嚟添~

依個包裝真係幾好,獨立包裝,又方便又衛生~

我用左一磚焗杯嚟飲啦~

飲完一杯先發現原來有啲薑片喺黑糖磚入面,又幾真才實料哦~

嘩...真係冇介紹錯,個味道真係唔錯,唔太甜得嚟又夠濃同好有薑味,因為都係第一次飲,所以唔知可唔可以去頭風,不過飲完之後成個人好暖,個胃都好舒服,所以都可以KEEP住飲。

介紹仲話當係月事前三天開始飲,可以減輕經痛。如果係WORK就好啦...唔洗咁辛苦嘛!

依家香港都好似冇門市有得賣,都係只有網上訂啲貴貨,所以都真係好想去台灣旅行,咁就可以等我大量入貨啦!

沒有留言:

發佈留言