2012年2月1日星期三

試用:強生美肌深層滋養系列

1 FEBRUARY 2012(WED)

一向我都係Johnson's沐浴露嘅fan,基本上全年四季都係用佢地嘅沐浴露。夏天我就會用會有薰衣草香品嘅甜睡沐浴露,冬天就用比較滋潤嘅牛奶沐浴乳,所以對Johnson's嘅產品我一啲都唔陌生。

好榮幸得到Johnson's PR小姐嘅邀請,試用佢地嘅產品,係一月中時就收到佢地速遞送嚟嘅產品。開頭都以為試用產品係俾小小豬用,不過原來今次送嚟嘅係一套三件嘅強生美肌蘊含BB油的「深層滋養系列」Extra Care,即係俾我用啦..哈哈哈~

先介紹吓個產品先:
Johnson's Body Care 強生美肌蘊含BB油的「深層滋養系列」Extra Care特含BB潤膚油,可被肌膚迅速吸收而質感不黏膩,有效24小時鎖緊水份,保持長效滋潤,更能即時提升肌膚水份達8倍,讓肌膚即時回復到零歲肌之水潤質感 。有96% 試用者見證,使用過強生美肌潤膚露以後,肌膚狀況顯著改善 ,大讚強生美肌深層滋養系列讓肌膚重拾水潤零歲肌質感,回復到猶如初生嬰兒的肌膚般水嫩潤滑!另外,將玫瑰與茉莉花香味加入產品,讓輕柔美肌之餘,更於護膚後散發淡淡的優雅味道。

我都用左成大半個月,所以同大家分享吓個感覺先。

深層滋養系列深層滋養沐浴乳~

我本身就比較喜歡泡沫多的沐浴乳,所以依一個就非常適合我,雖然倒出來好似比較CREAMY,但只要用水搓就會有好多泡泡。洗完白白之後抹乾身,冇即時搽任何潤膚露,皮膚都唔會變得繃繃緊,身體都會FEEL到既滑又滋潤。此外,身上仍有淡淡的玫瑰同苿莉花香,所以整體上都覺得幾好~

深層滋養潤膚露~

它的質地並不油膩,搽上後都幾清爽而且很快吸收。對我來說滋潤得剛剛好,被皮膚吸收後都唔覺得笠,感到皮膚充滿水份,全身都好滋潤。此外,亦顯得有光澤感,連小腿既乾紋都變得幼滑~

24小時深層滋養護手霜~

質地為膏狀,都算容易推開,不過比潤膚露就需要多一點時間慢慢吸收。滋潤程度感覺更重,但不至於油膩,幾分鐘吸收後皮膚亦會變回清爽。在推開同時加埋打圈按摩手指關節同邊邊,手紋同倒刺即刻平伏左,雙手滑溜左呀~

其實Johnson's嘅產品相信大家都有用過,因為價錢非常大眾化之餘,個質量都有一定既保證!今次依系列嘅產品我都覺得唔錯,所以有機會的話,大家都可以買嚟試用吓啦!

沒有留言:

發佈留言