2012年2月29日星期三

試飲:正統黒烏龍

29 FEBRUARY 2012(WED)

好開心又得到PR姐姐嘅邀請,又有得試用產品。不過真係唔好意思,我又遲左先嚟作分享,希望PR姐姐唔好見怪啦!

今次依個產品都係俾我嘅,因為係可以減肥的烏龍茶「正統黒烏龍」。一聽到話可以減肥,當然唔執輸要試吓。

睇官方介紹,知道在於烏龍茶入面的茶多酚,可以燒脂同埋抗氧化,可以提昇新陳代謝同脂肪輸出,仲連皮膚都話可以受惠。有咁多好處,真係啱哂我依種懶人呀!

原本應該係一月尾新年後開始試飲,可能係PR姐姐知道我地新年食得多油膩嘢,所以俾我依段時間飲。不過因為嗰排唔係太舒服,又食緊西藥,所以等到上星期先開始試飲~

 

獨立包裝,一盒有16包。包裝講就每日飲3包,不過我一日一包飲半日~
 

唔洗幾秒,成杯都變晒黑色,真係名符其實嘅黒烏龍呀~

講真,初初見到杯茶咁黑,都會覺得好濃會好苦,不過飲落又完全冇苦澀味,仲有好香嘅茶味,質感係滑身而唔『鞋』,都幾易入口呀!

係飲左依一星期之後去,覺得去洗手間小便嘅次數多左,量都多左少少,期間都冇任何肚痛或者唔舒服嘅情況。同時飲左之後,都覺得少左啲飽飽滯滯嘅感覺。

致於有冇瘦到.....咁就暫時都未見有減磅,或者我都只係飲左一星期左右,所以未見有功效啦!

沒有留言:

發佈留言