2012年2月13日星期一

最後一次面試

11 FEBRUARY 2012(SAT)

今日我地又去面試,不過相信依一次亦都係最後一次,因為我之前都冇意識到原來考幼稚園係咁困難同咁多考慮因素,所以都唔係報左好多間,只係報左啲我地心儀嘅學校,加加埋埋都只係五間左右,其實都真係比年其他小朋友少。

今日我地去左北角某幼稚園,依間幼稚園係分左兩個星期嚟IN。其實應該係下星期先到我地,不過因為我下星期要返工,所以打左改期。開頭都冇唯意佢地點解分兩星期,去到之後就明白晒。

今日我見其他IN嘅小朋友都好大個,之後聽到原來好多小朋友都已經兩歲多,今日應該全部都係大仔IN,所以都心知都不妙,唯有繼續以一個平常心嚟IN,當俾小小豬一個經驗啦!

唔知係唔係太早起身(今日要8:30到學校,平日冇9:00小小豬都係唔起身呀!),所以小小豬都好吽吽哣哣,冇嚟神氣。不過好在開頭小小豬嘅表現都真係幾好,唔洗抱自己拖住我可以行兩層樓梯,入到課室又識得自已行埋去座位拎玩玩具。

第一部分係由老師觀察我地玩玩具嘅情況,相信依一PART唔會有問題,因為小小豬都好專心咁玩,又讀出玩具嘅顏色,又數數玩具咁,同我都有互動。

不過一到第二PART集體遊戲時,小小豬開始唔對路,好似好驚咁多人咁,一圍圈坐時都已經唔肯坐要扭計抱,咁我就抱住佢一齊坐。當時都覺得小小豬個身好熱,所以同佢除左件外衣後就繼續玩遊戲,不過玩嘅時候都係有啲扭計唔投入。係尾段當老師要收返個沙鎚時,小小豬就喊起上嚟,加上當時佢個身又好熱,所以都已經唔可以繼續,等老師講埋個注意事項就走啦!

開頭以為佢因為佢喊得利害所以攪到成身都好熱,不過係返屋企途中佢情緒都已經平靜左,但個熱度都冇減少到,都真係驚驚地,所以即刻返屋企同佢探熱,原來小小豬發燒,唔怪得佢今日表現唔正常,因為真係未見過佢扭成咁。

其實係唔係我唔夠精明、唔夠細心,小小豬唔舒服我都睇唔出,如果一早睇得出,我真係寧願唔去面試,即刻帶佢去睇醫生呀!
 
今日個結果唔洗等信我都知道一定冇機會,算啦...可能係我嘅黑仔王力量影響到小小豬,唔係都唔知點解近依兩次去面試都係唔舒服,影響到小小豬個表現....唉!

沒有留言:

發佈留言