2012年2月4日星期六

又又面試

4 FEBRUARY 2012(SAT)

今日一早我地又去左面試啦!其實都有想過放棄今次面試,因為小小豬前日開始就唔舒服,食左藥之後個情緒都唔係咁好。不過又冇得改期,所以唯有照去,本著平常心
等小小豬可以去玩吓見識吓。

今次依間係小豬媽住嗰區嘅名校,不過就係出名用傳統教學,既嚴格又會催谷成績。依一方面我同大肥豬都唔太鐘意,唔想咁快就要小小豬面對讀書嘅辛苦。雖然係咁,不過依一間又係我地區內最好嘅學校,如果入到都方便小豬媽平日接送,所以都真係有好有唔好。

今日IN嘅小朋友都唔算多,我地一入到學校就好快咁安排我地去一個課室玩玩具。由於只可以有一名家長陪,所以我就同小小豬入課室玩,大肥豬就係等候區等我地。

不過....原來入課室玩玩具只係等待去另一個課室見面試老師,在場的老師都沒有觀察我地玩嘅情況。雖然係咁,小小豬都玩得好好,除左玩得開心之外,仲自言自語咁識得講出啲玩具嘅顏色,所以都算係咁啦!如果依一PART都計分你話幾好呢....唉!

大約玩了五分鐘左右,就輪到去見老師。

上幾次面試都係從遊戲中面試,不過今次真係係唔同,要小朋友同老師面對面坐定定咁答問題,同場都有K1-K3嘅小朋友見,佢地都係用同一個方式,其實我都真係
唔係咁鐘意,實在係太嚴肅啦!

唔知係唔係小小豬都唔係咁鐘意個環境,今次小小豬個面試表現真係唔係咁好。初時都好肯坐好玩老師俾嘅部車仔,不過當老師拎返部車仔問問題時,小小豬就開始失控,唔肯坐定定又要我抱住。雖然係答到老師嘅問題,不過都帶有扭計咁答。

全個過程三分鐘左右,老師問左三個問題,之後就叫我地去校長室見校長。

等左十分鐘去左右就見都一位主任,佢都冇問過我地任何問題,只係講話個結果一個星期左右就知道,同埋送份小禮物俾小小豬~

就係咁面試就完結了,講真我都覺得機會不大,因為小小豬嘅表現真係唔係咁理想。不過小小豬唔舒服,可以完成到個面試都算好啦!

算啦...平常心啦...最重要都係小小豬身體啲!

沒有留言:

發佈留言