2010年3月16日星期二

回顧篇:吉之島大作戰PART 2

6 MARCH 2010 (SAT)

尋日係吉之島BB展睇中左張大床仔之後,返到屋企即刻度SIZE,好在個位置剛剛好放得入我地間房,所以大肥豬都已經決定買依張床仔啦!

既然都已經決定左,所以就趁有大特價買,依家買都平左成四、五百蚊,慳慳埋埋又可以買多啲衫仔俾小小豬嘛,所以今日放工就再同大肥豬去吉之島買床仔。

就係依張MINIMOTO櫸木嬰兒大床仔,我地揀左木色,因為襯番我地張床嘛~

張床仔有成49吋長,仲有三段高度調校,小豬媽話應該可以夠小小豬瞓到三歲。依家買仲送吋厚嘅太空棉床褥,真係好抵呀!

除此之外,我地仲配埋依個牌子7件套裝嘅BB床圍用品。我地買左藍色嘅,當然係唔包圖入面隻BEAR BEAR啦..哈哈~

由於我地都唔算趕,所以就安排遲啲送貨。我地都唔會咁早就安裝放入房度,不過大肥豬話送左貨之後都會安裝一次,睇吓有冇問題,所以到時再同大家分享個現貨樣子啦! 

買完依兩件貨品之後,原本都打算再行多一陣,不過因為係星期六關係,成個吉之島BB部都迫滿晒人,加上我又興奮過度攪到好攰,所以我都冇心機再行,等下次再有BB展先再掃平價BB用品,不過到唔知係幾時啦!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言