2010年3月4日星期四

回顧篇:交訂金

5 FEBRUARY 2010 (FRI)

由於我係一個有嚴重驚恐嘅人,對好多事都會缺乏信心,所以當知道有左小小豬之後,我同大肥豬都已經決定全程由我睇開依位醫生幫我跟進,同時亦都會去私家醫院生啦!

係上次做完產檢嘅時間,姑娘提我要係新年前去醫院交訂金。既然我地都決定好,唔再考慮咁多,所以今日就叫左小豬媽陪我去醫院交錢啦~

其實我都知道去私家醫院生會洗多好好好多錢,不過對我嚟講生BB係一個好重要嘅事,真係要對個醫生同醫院有好大信心先放心將我同小小豬交俾佢地嘛!

為左小小豬可以係一個好嘅環境出世,所以平日要我地慳慳地,我都係覺得值得呀!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言