2010年3月15日星期一

回顧篇:吉之島大作戰PART 1

5 MARCH 2010 (FRI)

檢查完之後,我地見時間尚早,又未夠鐘約小豬爸食晚飯,所以就去左行吉之島,睇吓BB展嘅物品啦!

其實去行個BB展都打算睇床仔,見廣告有好多BB床都做大特價,八折完九五折,好似平好多咁哦。我地都係要買床仔,雖然依家好似係早左少少,但趁做大特價買,不過可以慳啲嘛。

一入到吉之島第一時間就去睇床仔,其實我地都唔太識揀,好在有小豬媽係度幫幫眼,都大約睇中左一場大床仔,不過因為怕 SIZE唔啱放入房度,所以等度好晒位置先買。

就係咁我地就轉移視線,向衫仔進發。原本都冇諗住買住,不過衫仔實在太得意,加上小豬媽話有個日本牌子啲衫仔質地好好,好識合初生BB嫩嫩嘅皮膚。我見有八折都,所以就買左啲衫仔俾小小豬啦~

除左我買之外,小豬媽同LULU妹都分別買左啲衫仔俾小小豬,依啲就係小豬媽送嘅~

仲有LULU妹買嘅~

我地真係幫小小豬揀衫仔揀到唔知時候,要小豬爸打電話嚟吹我地先識走,真係有啲意猶未盡。等有機會就再約小豬媽去行街街買衫仔先得。

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言