2010年3月28日星期日

南蓮園池

28 MARCH 2010 (SUN)

今晚要去鑽石山同大肥豬屋企人食飯,我地下午又冇乜嘢做,加上見個天氣都幾好,所以又捉左我去晒太陽(因為大肥豬話晒得太陽多對小小豬會好哦)。

既然今晚要去鑽石山,所以大肥豬就提意同我去南蓮園池行吓順便晒太陽。

大肥豬知道我係唔會乖乖地去行公園晒太陽,所以就帶埋相機出去,叫我邊影相邊晒太陽啦~

不過唔知點解總係覺得自己冇乜MOOD,所以都係覺得自己影得唔靚(可能成日都覺得自己個樣醜怪左),反而係大肥豬就好有心機咁幫我就住靚角度嚟影。

唉.....依家我地兩個真係交換左攝影態度,不過咁都好,大肥豬有心機幫我影相我都係一件好事嘛!

沒有留言:

發佈留言