2010年3月21日星期日

西九海濱長廊

21 MARCH 2010 (SUN)

難得好天氣,大肥豬話唔好浪費,唔俾我再留係屋企覺覺豬,要我出街晒太陽,所以就帶左我去西九海濱長廊行吓影吓相啦。

唔知係唔係好耐都冇去過影人像相,加上又唔敢做太大動作,所以總係覺得自己影得唔係太在狀態,不過一場嚟到,點都要影吓呀~

之後我地就行吓海邊,見到有個鞦韆就玩埋一份,我當然係只係坐上去扮玩啦~

行左一個圈,我地係海旁邊搵到個靚位,所以就SET腳架影吓合照~

影完海旁,見長木台嗰邊冇乜人,所以又繼續影..影...影啦~

今日影單人相就真係冇乜狀態,好多都唔見得人,反而同大肥豬嘅合照就張張都好鐘意呀!

下次再出街影相,都一定要帶埋腳架影合照先得,不過就難為左大肥豬要拎好多嘢去街啦...哈哈~

沒有留言:

發佈留言