2010年3月7日星期日

港文化 港創意

7 MARCH 2010 (MON)

早排見小M介紹左一個好得意嘅地方,叫做『港文化 港創意』,見到佢地嘅得意相,攪到我都好想去玩吓..影吓相。原來除左我之外,糖糖同小肥肥都有睇到小M個介紹,所以就約埋我一齊去玩啦!

個展覽其實都做左一段時間,加上今日天氣又唔係太好,所以開頭都以為唔會太多人去。點知一去到目的地就見到都有好多人係度影緊相,不過可能係因為個展覽係做埋依個星期,所以個個爭取最後機會影。

個展覽都真係幾多嘢睇,但有啲房間又佈置得好似有危險咁,大肥豬唔俾我行入去影,所以我都唔係影左好多相,先係室外影啲先~

再係室內又影吓~

到我最鐘意嘅地方,有好多好得意嘅豬仔呀~

今日仲影左張好特別嘅相,就係依一張啦~

成日都唔覺得自己個肚長大緊,見到依張相就睇到,真係勁開心呀!

大肥豬話等我個肚再大多少少,就再同我去影大肚相,係不同時段都去影吓留個紀錄。不過佢話到時一定要去啲公園影,因為佢始終對依啲展覽興趣不大哦。只要佢肯俾心機幫我影相,去邊當然係攝影師話事啦.. 哈哈~,

沒有留言:

發佈留言