2010年3月17日星期三

我的孕婦鞋

16 MARCH 2010 (TUE)

當我知道有左小小豬之後,所有嘅婆仔鞋、BOOT都唔著得,因為我係一個行路極度唔小心嘅人,好容易就會扭到腳,又怕嗰啲好易滑到,所以我就日日都著住我嗰幾對CONVERSE頂住。

可能CONVERSE嘅鞋底唔夠厚,所以早排我對腳成日都好痛,小腿又好易抽筋。小豬媽就建議我買對有氣墊嘅鞋著,可以等我行路時減壓,行得舒服啲。原本都打算早早地走去買鞋,不過因為仲係新正頭關係,唔買得鞋住,所以就唯有等過左正月先去買。

係等買鞋嘅過程,大肥豬都有去啲討論區睇吓有冇啲好嘅孕婦鞋介紹,所以就俾佢就知道DR.KONG有專為孕婦出嘅鞋,就等到今日過左正月帶我去買啦!

其實孕婦鞋嘅款式同顏色真係唔多,有啲個款仲有啲娘,所以係冇乜選擇情況下,我就買左依款~

雖然話個款唔係好得,但著上腳又真係好舒服,個職員仲話對鞋係防滑防震,仲有三對鞋墊等到時雙腳係不同情況吓水腫時更換,咁就可以著到生啦!

雖然係好舒服,不過我都覺得貴左少少,折左之後都要成四百蚊,見大肥豬俾錢時我都有啲肉痛。但大肥豬話只要我著得舒服,貴少少都係值得。

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言