2010年3月14日星期日

回顧篇:第五次產檢

5 MARCH 2010 (FRI)

終於又等到每月一產檢嘅時候,又可以見到小小豬,真係等到頸到長晒。今次除左大肥豬同小豬媽之外,LULU妹都陪埋我一齊去,因為佢地好想見吓小小豬呀!

一入到醫務所,醫生首先就好詳細咁解釋我兩份驗血報告,所有結果都係正常,尤其係OSCAR嗰份,醫生話個數值非常好,聽完真係完完全全放心晒。

聽完報告之後,就到左緊張環節,可以去見小小豬啦!

係超聲波機見到小小豬又大個左,醫生話小小豬生長得好好,量度頭仔、肚仔同腳仔都比預計大一星期左右,醫生仲話左俾我知小小豬嘅性別添。(為保持神秘唔同大家講住,不如大家估吓啦!)

知道小小豬係好健康生長緊,真係比我知道佢性別嚟得開心。因為開頭仲擔心我體重輕左對小小豬有影響,原來係小小豬幫我吸收啲營養,等我唔洗重太多,咁快變大肥婆。雖然係咁,我都會迫自己食多啲嘢,變做大肥婆都唔緊要住(最多生完慢慢減),等小小豬繼續吸收....吸收,等佢繼續健健康康咁生長。

睇完醫生就再去化驗所再做多一次抽血,不過今次對依個報告冇咁緊張,因為我知道一定唔會有問題....哈哈!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言