2010年3月1日星期一

元宵節拆利是

28 FEBRUARY 2010 (SUN)

今日係元宵節即係中國情人節,由於今晚要同奶奶食飯,所以都冇乜特別慶祝節目。

原本大肥豬都話搵地方同我去影相,不過都係我懶惰好想訓,成個下午都係屋企HEA(真係浪費左一個難得嘅好天氣添)。

雖然悶左成個下午(我指係大肥豬),不過食完晚飯番屋企先係開始我地嘅慶祝元宵節活動呀!

元宵節當然要煮食吓湯圓,代表團團圓圓、甜甜蜜蜜嘛~

食完湯圓就到重頭節目.....拆利是啦!

雖然已為已婚人仕,收的都唔算多,不過有利是拆都真係一件勁開心嘅事,仲有可以幫補吓今年所派嘅,都幾好呀~

雖然小小豬仲未可能同大家見面,但竟然都收到幾封利是~

不過我係一個好媽媽嚟,會將啲利是錢留起,用作個小小豬基金,留嚟俾小小豬用嘛....哈哈!

沒有留言:

發佈留言