2008年9月15日星期一

有著數去迪迪尼

今日我又去左迪迪尼啦!今次唔係我地兩個人玩,因為我用左今個月嘅全年通行証優惠,可以帶兩位親友免費一齊玩,所以我地就同LULU妹同埋嘉汶表妹一齊入去玩啦~~~哈哈哈!

唔知係唔係中秋假期關係,今日真係好多人,所以玩好多GAME都要排好長龍。我地都主要係玩LULU妹同埋嘉汶表妹未玩過嘅GAME,之後我地就去影相啦!

玩GAME雖然係好多人,不過排隊影公仔人又唔多,所以我地都影晒幻想公園所以公仔呀!

哈老喂未到,迪迪尼已經開始有好多哈老喂精品買啦!見到有新嘢,當然唔放過,大家影影影。

原本我對JACK唔係咁大興趣,不過今日見到咁多JACK公仔,又覺得幾得意,好想快啲到萬勝節可以同阿JACK影相呀!

今日係迪迪尼都有生日禮物收,就係LULU妹送俾我嘅依一對史迪仔頭夾啦!

哈哈...係唔係好靚呢?當我睇都依對夾夾時,都已經好鐘意,仲心大心細買邊個好。就係依個時間,LULU妹就話買晒兩個當係我嘅遲來嘅生日禮物!我仲即刻戴左女朋友仔上頭添.....下次就帶迪迪仔,真係開心啦!

除左玩得開心,有禮物收之外,我今日仲係迪迪尼分別撞到一位中學同學,同埋一位舊同事...真係攪笑呀!原來迪迪尼『真係世界真細小..小小』哈哈哈~~~

沒有留言:

發佈留言