2008年9月16日星期二

鴨仔之家

係上星期六我地同小豬媽去行玩具街嘅時候,當我同小豬媽好用心咁揀隻又白又靚嘅兔仔燈籠嘅時候,大肥豬完全冇理我地,俾另一樣野吸引住。

就當我地揀好兔仔嘅同時,大肥豬就係吸引住東西入面揀好左一袋,要買返屋企呀~~

究竟大肥豬買左啲乜返屋企?燈..燈...燈.....燈,就係......一大袋鴨仔呀!

一袋十隻嘅小鴨仔

哈哈哈~~~真係俾大肥豬激親。完全估佢唔到會買,佢話買多啲鴨仔陪我,等我可以洗白白時開心啲哦!

當我整好浸泡泡時,大肥豬已經急不及待幫我放晒鴨仔落去,計埋之前嗰四隻,依家加加埋埋都有成十幾隻,放晒佢地落浴缸,真係唔知佢地浸定我浸泡泡啦!

不過見到咁攪笑場面,又真係將好多唔開心嘢都放埋一邊,好好ENJOY與鴨共浴。

(原本都唔打算出依個POST,不過以上圖片全由大肥豬提供,佢好少會拎住啲嘢係度影,見佢一番心意,就寫啦~)

沒有留言:

發佈留言