2008年9月14日星期日

德福影影影

今日係中秋佳節,夜晚要返奶奶屋企做節,所以我地兩個都冇諗住去邊,打算係屋企抖吓啦!

我同大肥豬各自忙左一個中午,因為我屋企有擺神台關係,所以就要準備少少嘢拜神。一邊準備,我仲一邊煮涼茶俾大肥豬,都幾忙呀。大肥豬就忙住打掃屋企,我地分工合作啦!

當我地做完晒野嘅時候,大肥豬就收到電話,要去九龍灣做啲公事,所以我地就順便去行吓德福。

就係完全冇心理準備吓(攪到我個樣都傻傻地),影左德福嘅新主題佈置啦!

德福之前嘅主題佈置都幾靚,不過我就覺得佢地今次好似麻麻地。其實睇其他客人反應都感覺到,因為之前嗰幾次去影,都要等一陣先影到一張,仲要好多人係度圍住影。今次真係好易就可以影到啦~

希望佢地下期佈置會靚啲啦!

沒有留言:

發佈留言