2008年9月15日星期一

中秋夜

我地去完德福影相之後,就返去奶奶屋企食飯做節啦!

今晚真係好多餸,不過因為係十五關係,我地係食菜菜咁,不過我都食得好飽飽呀!

我地食完飯坐左一陣就走,其實係同奶奶落樓下公園仔行吓。

公園真係好熱鬧,好多大小朋友係度玩。就係依個時候,我啲迷你燈籠就要出場。我地帶左兩個燈籠仔落去賞月呀!哈哈哈~~

我地仲邊拎住燈籠邊行返屋企,周邊嘅旁人都望住我地添。

返到屋企抖一陣,大肥豬同我帶埋兩隻兔兔去屋企樓下個公園仔賞月啦!

我地都搬左入嚟個新居半年有多,不過都係第一次周圍行。都幾好玩,沿途都有人讚我對兔兔燈籠得意呀!

行左一陣我地就返屋企,因為我個電視迷大肥豬要睇電影呀!呵呵呵~~

沒有留言:

發佈留言