2008年9月9日星期二

我是多餘的嗎?

唔經唔覺都已經開左學個幾星期,依個星期都算幾忙,因為我都有好多學生資料要UPDATE,再加上又有其他新學年嘅野要做,所以日日都好忙。

手頭上仲有兩份會議記錄未做,都唔知點算好....真係要拎番屋企做先得啦!(依個唔係我習慣,因為始終覺得放左工都唔應該做公司嘢,要放鬆吓嘛!)

係忙忙嘅時候,今日又安排左我幫手TAKE會議記錄。唉....都冇法啦,唯有暫時放低工作,跟埋全體老師一齊開會啦!

其實,今日個會議都係各科匯報,都有文件嘅交代,可以唔洗一個紀錄人幫手(都唔太明白點解有咁安排,不過安排左都冇法啦!)。

既然安排左,我都有好留心聽佢地講話內容,JOT低一啲重要嘢。就係因為我寫寫寫,主席老師叫各老師將有關內容俾我,方便我寫紀錄。

不過就係依個時候,有一位老師好大聲(個語氣都唔係咁好)講:唔洗啦..個FILE都齊晒,其實都唔洗搵人做紀錄啦!

之後,好多對眼睛望住我,都幾尷尬呀!聽完之後,我真係有少少唔開心,個感覺好似俾人話我多餘咁。

都唔明今年開學仲乜,由第一日到依家都成日有唔開心嘢發生,真係做到好心淡....心淡。

沒有留言:

發佈留言