2008年9月8日星期一

攪笑的奶奶

尋日我地一行九人入去迪迪尼玩,因為我地同老爺奶奶住得近,所以就由我同大肥豬負責帶佢地入去東涌JOIN埋其他親人先去迪迪尼啦!

係行去巴士站中途都冇乜特別,點知一上到巴士,奶奶就拎左袋嘢送俾我。

一打開嚟睇,原來係一條黑色嘅Tight Pant襯褲,個款都幾OK,係個褲腳仲有少少石仔添。哈哈~~

當我睇到嘅時候,都幾驚訝(不過係開心嗰隻)。因為估唔到奶奶識得買依啲款嘅褲,可能係佢知道我成日都著依啲,所以就買俾我啦!

雖然奶奶話係好平,不過模上手都幾好呀!其實都唔係在乎條襯褲嘅價錢,佢個心意大過一切嘛。等我聽日返去食飯著俾奶奶睇....哈哈~

點解我個標題係叫攪笑的奶奶,就係因為當我收到份小禮物時,大肥豬就話奶奶仲乜去玩都帶出嚟俾我,下次返去食飯先嘛....

點知奶奶答,等我入去迪迪尼有得換呀!(當然我知道奶奶係講笑啦!佢係心急想拎俾我就真....哈哈...)

沒有留言:

發佈留言