2008年9月11日星期四

靚靚燈籠迎中秋

仲有幾日就係中秋節啦,中秋節當然係要玩吓燈籠咁先開心嘛!

今年係第一年係新屋過中秋,所以大肥豬就建議買啲燈籠擺係屋企應吓節,順便等正日同我帶住個燈籠行街賞月。有得玩我當然好讚成啦,不過講左成個幾星期都未去買到靚靚燈籠。

今日終於係冇心理準備吓買左啦....仲係小豬媽送俾我地呀!哈哈哈~~

事緣今日放工前小豬媽打電話約我,叫我拎盒月餅俾我奶奶,就係咁...我又同小豬媽TEA吓,之後仲一齊去買餸添。

當我地差不多買完餸嘅時候,我見到街市入面嘅小鋪掛左好多燈籠,咁我地就去八卦一吓啦!

睇睇吓...我地就見到有個細細個又好得意嘅迷你楊桃燈籠。由於小豬媽又識得個小鋪東主,所以就俾左一個勁低價我地,就係咁我地就買左幾個楊桃燈籠啦!

原本我都係打算買一個俾自己,不過小豬媽話要買埋俾大肥豬,等大家都有得玩嘛。

依個就係小豬媽送俾我地嘅迷你楊桃燈籠,真係幾得意呀!

食完飯就拎對燈籠俾大肥豬睇,佢都好鐘意呀!哈哈,我地兩個仲傻傻地拎住影相添~~

依家將燈籠掛係窗前先,等中秋節當日就可以帶出街玩啦!

哈哈~~好想快啲到呀,因為我印象中已經有好幾年冇玩燈籠啦!

沒有留言:

發佈留言