2008年9月21日星期日

愛心雪耳木瓜糖水

今日雖然出左街食晚餐,冇入廚房煮飯仔。

不過...我都冇懶惰,因為食完飯返到屋企我又開始整我地個甜品啦!

依個甜品我都係第一次煮,所以一過都好擔心會唔成功俾大肥豬笑。好在.....我都幾叻女,冇失禮。

是日甜品......雪耳木瓜糖水

係唔係都幾好樣呢?個味道都好得添,啲雪耳又幾爽口。哈哈哈~~成功左啦!

大肥豬都話好食,一邊食一邊讚我,仲話比起出面嗰啲真係分量多好多。(真係聽到有少少飄飄吓)

當然啦...我落足材料,放左好多雪耳,咁先夠潤。依家嘅天氣,真係要潤吓先得嘛!

我仲整多左少少,雪凍留返明天凍食,一定仲好味!

沒有留言:

發佈留言