2008年9月7日星期日

合家歡樂迪迪尼

今日我地又入左迪迪尼玩啦!不過今次好唔同,就係唔係我地兩個人入去,有奶奶、老爺、姑奶、大伯.....仲有啲小朋友,我地一行九個人玩,都真係幾熱鬧呀!

老爺奶奶都係第一次搭迪迪尼地鐵,所以都要影番張相留念先。

一入到到迪迪尼,大家都好興奮,因為佢地個個都係第一次入去,所以每一個地方都影相。我今日個工作都係主要幫老爺奶奶影相,所以我都影得唔係咁多相呀!唔緊要啦.....最緊要佢地影得開心嘛!

今日同行有小朋友,所以我地都係去玩遊戲多。好在唔多人排隊,所以都好快咁玩左好幾個遊戲。

玩左一陣遊戲,終於到我最開心嘅時間.....就係同公仔影相啦!不過因為我地人多,要個個都影就俾職員話,所以我都係同大肥豬影左一張合照之後,就留番啲時間俾奶奶佢地影呀~

然後去左玩POOH POOH

係行去小小世界途中,我終於都見到啲朋友仔成日講嘅隱藏米奇,又真係幾得意呀!

之後,我地再行去小小世界睇公仔

玩完個時間都差唔多,我地就去城堡前等睇煙花。哈哈~~上嗰幾次都冇睇到,真係好震撼、好好睇呀!

睇埋煙花我地就走啦!今日大家都好似玩得好開心,尤其係老爺,因為開頭我地都驚佢會行得辛苦唔鐘意,好在到走時老爺不停咁讚,我先安心啲呀~

沒有留言:

發佈留言