2008年9月13日星期六

買到啦...

今日我地就陪小豬媽去左上環買嘢,行吓街咁啦!

由於我地效率太快,好快就買完我地要買嘅嘢,見有時間,我地又冇特別想去嘅地方,所以我就提議去灣仔玩具街行街街啦!

一行入玩具街,真係好多燈籠呀....大大細細唔同嘅燈籠,真係好靚呀!不過好多人都係啲鋪頭門口買燈籠,我想行入好睇嘢都好迫人,所以都係行左一陣就算啦!

睇睇吓,終於俾我見到我想買嘅細細白兔燈籠。哈哈...真係好得意,一見到就即刻唔理買番隻先啦!

原本我都係打算買一隻白色兔仔燈籠,不過小豬媽就提意咁低又咁得意,叫我買埋隻彩色。終於都係低受唔住引誘,買左兩隻可愛小兔仔燈籠啦!

哈哈哈....好多年都冇買燈籠,今年一買就買四個,真係一次過買返晒啦!

著晒燈睇吓幾靚~

依家我有個難題就係唔知聽日帶邊個出街好呢?哈哈哈~

沒有留言:

發佈留言