2008年5月10日星期六

預祝母親節...有禮物收

為左慶祝母親節,我之前已經送左一SET護膚品俾小豬媽。不過今日再同小豬媽預祝,去左酒樓食一餐晚飯。

除左我地一家之外,仲有嫲嫲、叔叔、姑姐,一共有成十五人,一齊食飯慶祝母親節,真係熱鬧啦!

我地去左一間食川菜嘅酒樓,可能我唔係太鐘意食川菜,所以我就覺得麻麻地,不過佢地D小籠包就真係好好味(可能係我鐘意食啦~~哈哈!)。

我覺得食野都係其次,最緊要就係一家人開開心心嘛!

今日目的係慶祝母親節,點知...我竟然有禮物收。

哈哈..就係依條靚靚連身裙啦!

依條裙係小豬媽送俾我,係唔係好靚呢!哈哈...除左條裙之外,仲有配埋一條黑色長貼身褲,幫我襯埋一SET呀!

事緣今日小豬媽行街街去買衫時,見到依條裙,就即刻想買俾我,因為佢知道我鐘意著依D有圖案嘅雪紡連身裙。

小豬媽真係知我心意,好鐘意呀!好野....下星期去飲有靚靚裙仔著啦!

不過我知道依條裙仔都貴貴地,所以都真係...唔知點講好啦!真係又開心又感動.....

沒有留言:

發佈留言