2008年5月12日星期一

乖乖嘅一天

今日雖然係期假,我地真係仲忙過返工。話雖如此,不過都真係忙得好高興。

首先就係一早七點幾就起身,因為小豬媽去左街街,所以要去幫小豬爸做嘢。其實我地都冇乜點幫手,只係幫小豬爸跟車送貨,幫佢看看車。不過....今次係大肥豬第一次跟車呀!哈哈~~~

做完晒野之後,我地就陪小豬爸去飲茶啦!

飲完茶,小豬爸就去匯合小豬媽,咁我地就返去自己屋企啦!

唔知係唔係倦倦地,所以一返到屋企抖左一陣,唔覺唔覺就訓著左啦!

真係訓醒就食....我地六點幾就去左樓下商場一間食泰國嘢,嗰度都幾好食,不過就好似迫左少少,坐得唔係好舒服呀!我地叫左三樣嘢,都係百幾蚊,都OK抵啦!

海鮮炒飯~

串燒豬肉~~

蝦醬炒通菜~~

食完飯就上左奶奶屋企,因為奶奶聽日就去泰國旅行,我上去幫佢執吓行李。哈哈...大肥豬都讚我乖呀!

陪左奶奶一陣,就一齊去OK便利店幫佢增值,等佢明天方便搭車嘛。

我仲係OK便利店見到上次同事請我食嘅士多啤梨冰

雖然佢係用奶油做,不過真係好好味,所以就買左一大盒去返屋企慢慢食啦!(今次實又肥幾磅啦!)

沒有留言:

發佈留言