2008年5月7日星期三

唔知有冇機會呢

係星期日當睇緊獎門人嘅時候,大肥豬無端端就問點先可以入去做現場觀眾,又話如果可以睇現場一定好好笑咁。

嗰時我都完全冇理到佢,繼續邊睇電視邊上網。

係尋晚路過書報攤見到出左TVB周刊,就即刻諗起TVB周刊好似有索取表格可以寄信去拎入場卷,所以就即刻買本打算寄信去拎入場卷啦!(哈哈…真係好老婆呀!我已經戒左買雜誌好耐)

返屋企就即刻搵個表格出嚟填,之後入信封準備今日去寄啦!

好緊張..之前都未試過寄信去電視台,唔知係唔係真係有的拎飛呢?不過..聽人講係需要抽先得,唔知我可唔可以抽到呢?

希望可以抽到啦,可以陪大肥豬入去現場睇。

雖然我就麻麻地,不過如果係真係抽到,我諗大肥豬一定好開心。

沒有留言:

發佈留言